Manualul De Orientare Amnestică
Notă: +1+x
blank.png

[ACCES RESTRICȚIONAT]                                                                    

GHIDUL DE UTILIZARE AMNESTICĂ AL FUNDAȚIA SCP

logo.png
logo.png

CLASIFICARE

Următoarea revizuire
prezentul document (versiunea 7.8)
a fost aprobat de
Comitetul pentru Etică din 07/21/2013 pentru
utilizarea de către personal la locul de Site-45

Disclaimer: Acest lucru nu trebuie utilizat ca un manual de instruire. Manualele de instruire sunt date în timpul cursurilor reale. Pentru a solicita instruire, vă rugăm să trimiteți o cerere oficială la supervizorul dumneavoastră imediat. Luați act de faptul că acesta este un document specific site-ului, vă rugăm să consultați protocoalele la fața locului cu privire la utilizarea amnestică.

Scopul acestui document este de a oferi personalului Fundației un ghid de referință rapid cu privire la utilizarea, efectele și Protocolul privind amnestia. Un amnestic este un agent care induce amnezie care poate lua multe forme diferite. În scopul Fundației, acesta este utilizat în principal pentru suprimarea informațiilor sensibile prin eliminarea amintirilor intangibile. În cele mai multe cazuri, acestea sunt aplicate post-incident.

Utilizarea amnesticelor se decide de la caz la caz, cu excepția cazului în care autoritatea cu niveluri mai ridicate de vămuire este invocată, astfel cum se explică în paginile următoare. Amnestia este considerată unul dintre cele mai puternice instrumente folosite de fundație. O mare grijă și formarea corespunzătoare este obligatorie în manipularea și aplicarea amnestiei într-un mod adecvat.

Abuzul amnestic este strict interzis și va duce la măsuri disciplinare, retrogradare, sau ambele. În toate cazurile, Comitetul de Etică are ultimul cuvânt privind aprobarea și deciziile privind utilizarea amnestică și, respectiv, utilizarea abuzivă.

Dacă doriți mai multe informații sau pentru a raporta abuz amnestic suspectat, vă rugăm să utilizați formularul de depunere online de mai jos. Toate cererile vor fi trimise Comitetului de Etică la Comisia de evaluare amnestică.

Dacă nu este specificat altfel, conţinutul acestei pagini este licenţiat sub Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License