SCP-RO-006
Notă: 0+x
blank.png
medium.jpg

Sigla oficială a SCP-RO-006

Postul #: SCP-RO-006

Clasa Obiect: Eucild

Proceduri Speciale De Izolare: Cele cinci site-uri de minerit online ale SCP-RO-006 și site-ul oficial în monedă, trebuie camuflate publicului, și fiecare vizitator găsit și administrat tratamentelor amnestice. Toate plățile pe șenile efectuate cu SCP-RO-006 trebuie să fie stocate în document PMT.006.RO, un GOM trimis la fața locului, și efectele obținute transcrise pe documentul.

Persoanele afectate după plata cu SCP-RO-006 trebuie să fie supuse unui tratament amnestic și, dacă este necesar, în carantină timp de până la 2 luni. În cazul unui rezultat negativ al carantinei, subiecții sunt eliminați.

Descriere: SCP-RO-006 este o cryptocurrency numită LaughCoin, moneda este valabilă numai în România, iar simbolul valutar este o modificare a simbolului BitCoin, cu în loc de B, un emoticon râs.

SCP-RO-006 pot fi obținute prin schimb și de tranzacționare pe site-ul oficial al monedei în sine, sau prin minerit pe site-uri externe; valoarea de un ban de LaughCoin (numit LaughPenny) este egală cu valoarea de 3.40 euro, deci un LaughCoin este egal cu 340 de euro. În ciuda valorii relativ ridicate a acestei monede, mineritul în siturile externe va conduce (în medie) la extracția a aproximativ 130 de Laughcoins pe oră (un număr exorbitant). Fiind aceste site-uri neoficiale, este posibil ca imensa cantitate de LaughCoin se datorează unui bug sistem simplu.

Site-ul oficial al monedei vine într-un stil simplu, cu un șablon portocaliu și inscripția "LaughCoin! Pentru că râsul e cea mai bună monedă!", care va redirecționa la informațiile de bază despre moneda.

unknown.png?width=400&height=61

Modelul site-ului oficial al SCP-RO-006

Efectele anormale ale SCP-RO-006 apar atunci când se efectuează o plată folosind SCP-RO-006 ca monedă de schimb. În acest caz, subiectul care a plătit cu SCP-RO-006 va începe să se simtă treptat mai deprimat, până să se sinucidă; în timp ce cel care primește SCP-RO-006 va începe să se simtă treptat mai fericit, și începe să râdă din ce în ce mai des, până să se sufoce în propriul râs. Se pare că tratamentele amnestice pot împăca efectele când sunt folosite la timp.

Addendum-RO-006-1 - Document PMT.006.RO:

Element Achiziționat: Bicicletă 121€

Cumpărător: Suicid după 48 de ore de depresie cronică.

Vânzător: Supus tratamentului amnestic, eliberat în condiții fizice normale.

Element Achiziționat: Brioșă 1.50€

Cumpărător: Nu s-au detectat modificări vizibile.

Vânzător: Comportamente mai vesele au fost detectate, subiectul a fost detectat sănătos.

Element Achiziționat: Tricou 31€

Cumpărător: Supus tratamentului amnestic, eliberat în condiții fizice normale.

Element Achiziționat: Casa 190000€

Cumpărător: [DATE ȘTERSE]

Vânzător: [DATE ȘTERSE]

Dacă nu este specificat altfel, conţinutul acestei pagini este licenţiat sub Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License